Det..

..finns de som är avensjuka. Och så finns de som är AVENSJUKA! De som är avensjuka och kan hantera det, kanske till och med erkänna det, såna människor anser jag väldigt mogna. De storrar och hjälper än att komma vidare, och de människorna kommer också få positiv feedback på sitt arbete tillbaka. 
Men de människorna som bara är elaka och taskiga för att de själva inte får tummen ur och gör något, såna hatar jag! Jag ska inte lida för att du inte tränar ;) Jag ska inte lida för att du inte gör något åt din kropp som du klagar på.
 
"Don't you dare complain about your body if you're not doing anything about it" 
 

Jag tränar massor, men jag tror inte att jag är någon bodybuilder för det. Jag satsar inte på någon "beach 2014" heller. Jag tränar för att min kropp mår bra av det och även mitt psyke. Det tar tid att bygga en fitness kropp, om det är det man strävar efter. 
 
-
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik i alla fall! Kom hem för en timme sen från Zumban och Box/Styrkan som jag körde idag. Körde dubbelt bara för att haha. Men det är skönt att köra först kondition och sen styrka. Åt nyss och ska väl kanske göra lite dipp sen! <3 
Kram på Alla hjärtans dag alla fina !
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så bra skrivet! Jag imponerad av dig varje dag :) <3

Svar: <3
Mimmi

2014-02-14 @ 20:01:14
URL: http://skummbanan.blogg.se
Postat av: Carina

Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker. Är man sann mot sig själv räcker det. Du kan få bli min personliga tränare när som helst. Du är bäst.

2014-02-14 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0