Lördag

Idag var jag hos linnea hela dagen <3 hon är bäst. Så är det bara.. Vi pratade massor om allt. 
Såg Grey's Anatomy avsnitt. Säkert 10 stycken under hela kvällen. 
Käkade dipp och sockerärtor. Men så köpte jag lite naturgodis också, bara för att jag måste lära mig äta sånt utan att få ångest efteråt. För mig är det stort och svårt och det diffar så lite från att jag klarar det eller inte. 
Men så fick jag en kommentar. Inte av linnea dock, för hon skulle aldrig säga något sånt. "Fett och äckligt". Ja, det stämmer. Naturgodis är inte nyttigt. Men det är en utmaning för mig att ens köpa hem och äta det. Så vad hände efter det tror ni? Ha.. Mina tänder ryker snart. Fyfan 

Men jag hade en jättebra kväll hos linnea i alla fall. Var kvar till 2 på natten och satt och prata om allt. 
Så har jag bokat högskoleprovet också. Bara sådär. Funderade inte så mycket. Vill ingenting egentligen, men nu är det bokat i alla fall. Jag tänker inte plugga massa innan, bara göra det för att se hur det är. 



Alla <3 ans dag present av Linnea <3 : 









Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysigt! Gott gott :D kämpa på!

2014-02-10 @ 17:01:19
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0