Måndag

Idag praktiserade jag på mitt gamla dagis, Ur och Skur! Ska vara där hela veckan för att få ihop lite barntimmar :). Så gulliga barn ju! Alla ville sitta i ens knä, hålla än i handen eller sitta bredvid än :'D några småtjejer gjorde en tårta till mig i sand haha! Man mår bra av att vara med barn ju! 
Efteråt åkte jag ner på stan och var in bl.a på Lindex. Köpte ett armband från "Min stora dag". Pengarna går till sjuka barn så de får göra lite roliga saker :) 
När jag kom hem så hade jag fått paket från min brevvän i Sri Lanka! Fick en jättefin klänning av henne! :') 










Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar barn!
Jäääätte fin klänning verkligen! :D

2014-02-24 @ 18:02:29
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0