Angry


Im your best friend late at night 
Pills, raizors and rope out of sight
My head is spinning around 
Screaming the words and the sound
I hate myself, i hate you 
You are killing me, and you know it too. 
Im too fat, i want thin
I want to see my hipbone and have soft skin. 
I want to show the world my thin thigh, flat stomage and collarbone 
But instead i lay here in my bed all alone. 
Crying, screaming and punshing my ugly face. 
I do it just in case. 
I want to shoot thumptacks throgh my lips. 
Just to close the big disgusting mouth from chips 
Away from any kind of food 
Drinks and rubish. 
Instead i'll be watching my blood 
 




4 år gammal. "du får inte vara med för du är för tjock"
10 år gammal. "Tjockis, du är så äckligt fet." "Åå kolla hon särbarnet där! Hahaha fan va tjock hon är." 
11år. Bestämde mig för att gå ner i vikt. Matvägrade i 2 veckor. Tills en klasskompis pratade med sin mamma som ringde min mamma. Ingen lärare brydde sig. Det var jag som skulle få byta skola om jag ville. Inte hon som mobbade. 
11 år. Skolsköterskebesök för rutinkontroll. "Ja du väger ju en del Mimmi. Du gör ju det. Du skulle behöva åka på ett sånt där läger för feta barn" 

12år. Stallet. "Varför kan inte jag rida henne när så många andra som tillochmed är större och längre än jag kan rida henne?" 
"Men Mimmi det förstår du väl. Du är ju för tjock för henne."












Det sätter sina spår. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan va den översta texten stämmde in på en själv här..

2014-01-06 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0