Fredag

Hallå alla!
Idag hälsade jag på hos en från ridgruppen på Torsdagar. Ska bo hos henne en natt och ta hand om hennes hus och gård med 7 hästar när hon ska bort på någon grej. Kommer bli spännande! Så idag var jag där för att gå genom allt och kolla vart allt finns. Hon har dessutom 3 jättesöta katter! Skulle få rida båda dagarna också. Enda dagen på lektion! Superkul :D 
 
På kvällen var Linnea och jag på zumba igen. Så skönt att komma igång med träningen efter jul. Känns som man gått upp 10 kilo.. Anyway. Måste sätta igång mer nu i alla fall. Vara mer noggrann med vad jag stoppar i mig. Blir så fel under julen.
 
Här är en bild på hennes häst Elan. Han gick i beridna högvakten förut så hittade bilen på google! Jättevacker :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad kul och häftigt! :D

2014-01-03 @ 21:55:27
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0