Jddrvflaiebsos gaaaaaa

Vilken jävla kväll! Så arg och sur just nu.. 
Börjar med att jag började göra iordning mig jättesent.. Satt vid tvn och halvsov. Slängde på mig kläderna och åkte och hämtade Emmy! 
I stallet så såg jag att hästen jag skulle ha, gick lektionen innan. Så jag tog det lugnt och hjälpte de andra osv. Så ser jag ungefär en kvart innan att Demiro står inne! Jag hade inte ens kollat det! Så då var det bara att lite snabbt göra iordning honom. 
Men.. Väl inne i ridhuset så hann jag bara rida ett par varv, så visade det sig att han var halt... 
Fick hjälp att göra iordning Bella och så red jag henne istället. 
Efter lektionen så skulle jag låsa in mina saker i skåpet, men hittar inte nyckeln! Inser då att jag låst in den.. Så jag körde lite kriminellt hem utan körkort (som också låg i skåpet), med väst, hjälm och sporrar på.. 














Kommentarer
Postat av: Jennie

Tråkigt när det blir så :(

2014-01-14 @ 09:27:22
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0