Natt

Vaknade flera gånger i natt och trodde klockan var mer. Jag trodde jag hade missat alarmet. 
Mellan alla dessa gånger så drömde jag saker hela tiden! Så sjuka grejer.. Bara mardrömmar allihop! 
Först var mitt liv som en film och jag visste precis vad som skulle hände. I slutet av filmen så blev pappa skjuten och dog. 
Ni vet när man verkligen tror att det hänt när man vaknar! Så äckligt...

I nästa dröm vad jag kidnappad av en man som höll mig instängd i en källare och utförde massa tester på mig. Våldtog mig, misshandlade osv.

I den 3e drömmen var jag med i en bil där en liten pojke körde. Han körde asfort och det var jättehalt. Så kom
Vi till ica och därinne var jag jagad av någon hela tiden. 




Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej vad vidrigt!!! :O

2014-01-30 @ 19:02:23
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0