Svar på kommentar

Fick en fråga hur min "drömkille skulle se ut och vara". Så jag svarar väl på det då ;)...
Hur han skulle se ut vet jag inte, eftersom jag inte träffat honon. Utseendet kommer inte i första hand. Är det en stor skitstövel så tänker jag inte vara tillsammans med honom bara för att han är "iögonfallande-snygg" haha...

Jag älskar att skratta, så humor är viktigt. En rolig kille. Snäll, omtänksam. Det är väl bra om han inte är hästallergiker eftersom jag rider haha. Matlagning och träning får han gärna vara intresserad av. Jag kan inte laga mat, så det vore bra om han kunde! :) 

Ska man bara gå på utseende så är ju inte Dr. Avery helt fel haha! 




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahah Avery!! :D

2014-01-14 @ 09:26:11
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0