Söndag

Idag har jag gjort en del skoj! Började med att sova länge och sen kolla på Äkta Människor avsnitt! Köpte hela boxen för en 20 förut så jag skulle kunna se alla, då jag missade dem förut :) 
Sen var pappa och jag i skogen och plockade blåbär! Tyckte alltid sånt va så trist när jag va liten men det är ganska rogivande ju! Sen åkte vi och köpte glass. Har inte ätit vanlig kulglass på flera år! Men det gick ner och fick stanna också haha. BJ brukar jag inte räkna som kulglass för det är så sjukt mycket onyttigare haha... Testade pappas sporthoj!
Nu ikväll var jag på cirkelträning och ja, det var varmt! Skulle gör en övning där man gled baklänges längs golvet på
Rumpan och jag fick nog tydligast snigelspår efter tror jag! Rumpsvett jao.. Awkward!
















Här ser man där jag har knäskyddet skillnaden mellan det torra och det svettiga haha..




Kommentarer
Postat av: Jennie

Blåbär 😍

2014-07-14 @ 14:33:18
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0