Söndag

Igår åkte vi hem! Först flög vi till Chicago och sen Stockholm. Satan va snurrig i huvudet man är idag. Jag sov 18 timmar i natt, ändå vill jag bara sova mer. 
I Las Vegas blev jag stoppad i tullen. Det hade blivit lite miss i kommunikationen mellan oss i familjen r vi pratade om att skicka en till väska som storbagage ovh därför la jag 3 victoria secret flaskor där.. Men så gjorde vi inte och då rök dom. Men aja! 
I Chicago blev jag också stoppad och fick lov att gå undan med en som jobbade där! Fett creapy. Man är inte så kaxig då direkt! 
Mannen kollade genom min väska och fann 2 vinkorkar. Kan lova att jag knappt visste att jag lagt dem där! Vi köpte så mycket saker under dessa 3 veckor och allt skulle bara med hem liksom.. 
Men det var lugnt, jag fick ta med dem hem. 
På huvudet hade jag min "FBI" keps, så tullgunben sa: "i'm not missing with the FBI!" 
Jag: "haha, but I'm not missing with you guys eather!" 
Han: "haha that"s why I like you swedes!" 
Jag: "and we like you americans!"

Försökte neuralisera med dåliga skämt, men han tyckte det va kul så.. ;)

Sov knappt någonting på flyget hem pga 3 småbarn framför oss som aldrig satt still.. Haha


Kvällsmaten:




Frukosten



Pappa som sover hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0