Ridning

Idag red jag Miss Sara igen. Hon hade precis som de andra hästarna, inte gått något förra veckan då det var teorivecka. Dessutom går Sara bara 1 timme om dagen ännu. Så... Hon va pigg.. ;) 
Fullt ös i galoppen. Jag fick inte stopp på henne! Långsida upp och långsida ner i full galopp. På gränsen till sken. Det spelade liksom ingen roll hur mycket eller lite jag drog, satt ner, stod upp, höll om med skänkeln eller försökte.. 
Hon släpper vinterpäljsen nu också. så jag fick hjälp av Emmy och Björn att få bort lite päls ;)







Emmy hade rakat benen ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mimmi! Får ja bara fråga om dina ärr på armen? Varför du gjorde detta mot dig själv?
Vill även säga kanon jobb med din viktminskning! Önska ja hade samma motivation som dig, va vägde du som mest? Kram

2014-03-26 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0