Fredag

I skolan såg vi "allt för min syster" på etik lektionen. Den är jättebra! Handlar om en tjej som blev "framställd" för att kunna donera stamceller till sin cancersjuka syster. Men hon vill inte genomgå fler ingrepp och systern orkar inte heller mer. Hon vill dö. Men mamman vill kämpa för systern. Den är bra att se ur etiska själ. Vilka dilemman som uppkommer osv.

Efteråt fick vi åka hem med hemstudier. Det var religion och vi skriver om hinduismen. En uppsats och bl.a ska man sammanställa en "puja" och ta en bild. Alltså det som ingår vid bönen. 
Så såhär ser min ut :) 
Jättefin haha


Snäckorna och sakerna är från min brevvän i Sri Lanka! 

Nu ikväll är jag själv hemma. Mamma jobbar och pappa är på gubbkadrilj haha. 
Så jag körde både zumba och boxcirkel! 





Kommentarer
Postat av: jennie

Var det svårt ? :)

2014-05-09 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0