Söndag

Imorse gick jag upp 6.30 för stalltjänst. kom dit först så jag satte igång i lugn och ro. Så skönt att när det är så tyst och det enda man hör är fåglarna och nån häst som tuggar i hagen bredvid.
När de andra kom så tog vi in hästarna och packade hö. 
-
Nu är jag hemma igen och sitter och skriver på mitt tal som ska göras på tisdag i svenska. Nationellt prov är det och jag ska prata om smileyns betydelse i text.. känner att jag inte alls gör mitt bästa nu! är så trött på skolan :( 
Måste plugga etik också som vi har prov i. Det känns så krångligt! Jag fattar orden, men ska jag beskriva dem själv så har jag hjärnsläpp! Man vet ju vad orden "moral, värdering, plikter och norm" betyder t.ex. men försök förklara dem så är det fan så mycket svårare! :(
 
 

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag ska oxå gö talet på tis... bläää :( <3

2014-05-18 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0