Tisdag

Ledsen. Arg. Irriterad. Trött. Förtvivlad.
"Det är depressionen", jo tack JAG VET! 
Jag orkar inte.
Skolan är en jävla plåga. Le förfan. Spela.
Just nu är jag världens mest osociala, men vet ni varför? 
För jag har aldrig mått sämre. 
Jag skiter just nu i att jag läst psykologi och psykiatri. För jag mår lika dåligt i alla fall. Jag kan inte se att det är sjukdomen och inte jag. För jag vet inte vad som är jag längre. 
"Men du har ju så mycket att leva för". Dessa kommentarer sårar bara ännu mer, för tro mig, jag HATAR mig själv redan. Jag hatar att jag inte kan vara tacksam för livet. 
"Det är ju nu livet börjar" för mig känns det som det slutar snarare. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennie

Kram <3

2014-05-13 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0