10 saker om mig!

1.Två sanningar om dig själv? Jag tycker om att få saker undanstökat. Skjuter inte fram grejer så långt det går. Jag älskar te! Och dricker nog för mycket men aja haha..

2. Vad köpte du senast? ´Te faktiskt (a)! Lipton pyramidpåse Chai med kanel och äppelsmak!

3. Vem/vad  gör dig lycklig? Jag mår ofta bra av att vara i stallet, teckna och träffa kompisar. Just nu saknar jag Lisa och Ellinor i Stockholm!

4.Vad gör dig ledsen? Nederlag, misslyckanden, stress, är jag känner att jag inte har kontroll över saker i mitt liv.
 
5. En dröm? Resa! Länge och se många länder på samma resa. Typ åka som backpacker i Asien och Afrika. Skulle också gärna åka till Australien för där har jag inte varit.
 
6. Hur lång är du? 180 cm
 
7.Hur löd ditt sista sms du fick? "ok, kommer och hämtar dig då. kram"

 8.Vilken är din favoritplats? Sängen, ibland stallet, mitt studentrum, hemma hos Linnea också!

 9.Vad tycker du om att göra?  Teckna, skriva, läsa. Har börjat gilla att måla med akvarell också. Rida.

10. Vart i världen skulle du vilja befinna dig i just nu? Gärna i Los Angeles, Las Vegas eller San Fransisco igen. Det var en sån underbar resa! Annars älskar jag Frankrike väldigt mycket också.

 

 

 
 
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0