14 oktober 2014

Åkte från gruppen efter bara en timme, bara för att hinna cykla från skolan till sjukhuset. Rätt långt ändå. Framförallt uppförsbackar hela vägen haha.
Sen fick jag då vaccin. Känns som man har träningsvärk i armen nu hehe.
Efteråt hade jag tänkt åka hem och plugga, men jag tog med mig böckerna på morgonen istället. Så satte jag mig på en bänk och läste massor. Tänkte inte på att gå in på sjukhuset, för jag ville ha tyst runtomkring när jag läste. Det gick bra, men blev jävligt kall. 
Sen var jag då på ett första möte med en ny psykolog. Hon gav ett dåligt första intryck med att komma försent en halvtimme. Men sen va hon bra när hon väl va där liksom haha.. 
 
Avbokade spinningen. Känner mig så frysen och typ sjuk. Tror det beror på dels sprutan men också att jag satt ute. Så jag stannar hemma och ser lite film. Just nu tittar jag på "The crimson fields". Det handlar om sjuksköterskor under 1a världskriget och hur deras yrke såg ut då. Rätt häftigt. Mycket bra gjort. Det är intressant att se nu när vi läser om historien. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas hon nästa gång ger lite mer positivt intryck :)

2014-10-15 @ 12:38:58
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0