Fredag!

Yes! Nu är det fredag igen! 
Första veckan på högskolan är gjord. Det känns faktiskt bra nu när man kommit in allt och fått en övergripande bild av vad vi ska göra. Stressen återkommer väl sen när inlämningsuppgifterna ska påbörjas.. ;) 
Men! Nu ikväll var jag på zumba och nu tar jag det ledigt. Kommer aldrig orka om jag ska sitta och läsa så fort jag är ledig.. Ibland måste man göra annat :)
Imorgon blir det tidig uppstigning och iväg till stallet! Sen Hoppkurs med Zulle :D Jag hoppas det går prima. Den som håller i kursen är någon Hipplog som är inhyrd, så jag har nog aldrig sett henne. Men det är kul att prova att rida för någon annan också! Man lär sig jättemycket på det! :)
 
Från privatlektioner i våras! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0