Hoppkurs dag 2!

Idag var det hoppkurs igen, med Zulle! Det gick bättre idag än igår. 
Jag att och tittade på filmerna pappa spelade in igår och jämförde dem med när jag hoppade med zulle på en av privatlektionerna förut, för att se skillnaden. Och skillnaden var rätt stor, i fart och stuns i galoppen. SÅ, idag försökte jag ändra på det, och gissa vad?! Zulle rev inte alls under hela banhoppningen :D Känner mig nästan lite stolt haha.. Zulle brukar göra ved av alla bommar han hoppar över annars. Men idag fick jag bättre snurr på honom och mer engagemang, därför hoppade han bättre trots sin *inte så braiga hoppteknik..*
Men, man lär sig jättemycket av att titta på sig själv på film när man rider!! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra med hoppkurs :D

2014-09-08 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0