Måndag eftermiddag!

Halli hallå alla! Just nu sitter jag och äter min lunch. klockan är 15.07.. varför det blev så sent var för att jag först var på KloK föreläsning och sen träffades vi i gruppen och skrev uppgiften. Vi ville alla bli klara så vi körde över lunchen. Därför kom jag nyss hem. 
Jag kan väl säga att föreläsningarna inte ger så mycket tyvärr. Men man måste gå på dem för att få betyg. Så de ser att man "aktivt deltagit".. Boken är jättebra, men hon som föreläser är inte bra. Dessutom är det precis samma saker de tar upp, som författaren i boken redan skrivit om. Visst det är bra med repetition, men ändå. 
Väntar nu på mamma för att åka hem och rida ikväll sen. Tydligen skulle våran hoppgrupp på onsdagar ha lektion nu på onsdag pga en klinik veckan efter. Den är annars bara varannan vecka och vi hade lektion förra veckan. Så jag hade ju då planerat för att vara i Västerås och träna här den kvällen istället :p.. Men det blev att tänka om och boka av träningen eftersom det var ridning då! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0