Måndag

Idag fick vi massa info och sen blev vi uppdelade i grupper som vi ska arbeta i :) Det kändes bra, för då kommer jag nog lära känna fler. Jag har ingen som helst energi för att vara med på aktiviteterna eller festerna och jag vill inte bli tvingad till det. Jag behöver vara ensam och ledig efter en skoldag, fokusera på studierna och sätta mig in i allt. 
Det är superbra att kåren anordnar för dem som vill vara med! Men, vill du inte, ska du inte bli tvingad :) Jag gör så mycket på fritiden ändå, så jag hinner inte ens vara med haha.. 
 
Imorgon är det en självstudiedag vilket passa perfekt! Då hinner man sätta sig in i allt innan vi ska börja i gruppen på onsdag :) Dessutom hinner jag boxtränga på kvällen i Sala :D Vill köra så mycket som möjligt på Gymmix när jag kan, tills mitt kort gått ut. Sen får jag försöka hitta något nytt bra träningscenter i Västerås istället. 
 
Ma home!
 









Kommentarer
Postat av: Jennie

verkar fint :)

2014-09-02 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0