Måste...

.. bara berätta om en rätt häftig sak! 
Jag beställde en grej från Kina igen, och fick hem den idag. Kan inte säga vad det är då det är en julklapp ;)... Men i alla fall! Antagligen har jag väl betalade lite för mycket, eller så har de dragit för mycket pengar, men i paketet så låg det en kinesisk Yen!
Vi snackar inte om några stora summor pengar jag handlar för (det mesta kostar typ 7-40 kr). Men så omtänksamt liksom! De är så otroligt snälla där. Är jättetacksamma för alla köp man gör även om man typ betalar 14 kr... 
Kollade upp vad den Yen pengen va värd bara för att. Och det är 1/10 Yen, alltså 0.02 USdollar = 15 öre. Så den är inte värd något direkt. Kanske för dem? Vad vet jag. Men gesten va ändå fin! Ska spara den som minne ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0