Ronja!

Du frågade vilka jag hade på anslagstavlan i rummet än så länge! 
I helgen ska jag skriva ut fler om bläckpatronen vill funka... -.-' har många fler bilder jag vill sätta upp ju!



Anyway! Till vänster högst upp är jag och Marlen i Tyskland som jag hälsade på i somras! Min brevvän :)  bredvid är Ellinor och Lisa från Stockholm! Lärde känna dem på ett ridläger på Gotland! 
Sen är det Linnea :*
Under Marlen och mig är Rebecka! Vi har varit grannar hela vårt liv! 
I mitten och bilden under är en gruppbild sen ridlägret åren efter där även Amanda, Klara och Matilda från Gävle är med! Vi bodde alla 6 
tillsammans i en stuga!
Under Rebecka är Patricia från Finland! Också en brevvän som jag GÄRNA vill träffa någon gång!! :)
Bredvid henne är Anna och jag! Vi lärde känns varandra i högstadiet! Finaste 🌸
Bredvid oss är Emmy, Jennie och jag! Från Avicii konserten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0