Torsdag

Idag var jag på artikelsöks information. För att lära oss söka vetenskapliga artiklar. Allt är på engelska. *dör plågsamt*. Men det var i alla fall väldigt givande. 
Hela eftermiddagen satt jag och läste och skrev på den individuella och den gruppbaserade inlämningsuppgiften. 
Snart börjar en kurs som heter KLOK. Det är om studieteknik. Jag tänkte gå den för att få lära mig mer. Men det gör då att jag och alla som väljer den läser 2 kurser parallellt. = dubbelt så mycket att göra... :)))))) älskar mitt liv just nu...
Imorgon får jag i alla fall åka hem och sen ska jag försöka va ledig i helgen. Det är ju som sagt inte meningen att vi ska behöva plugga på helgerna. 
På lördag kommer Linnea hem från Linköping där hon pluggar nu, så vi ska i alla fall ses!



För att skingra tankarna lite var jag på spinning igen. Ikväll 75 minuter istället








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0