tufft..

ja just nu är det lite tungt.. 
På högskolan gäller ju Underkänt eller Godkänt och ibland VälGodkänt. Men jag har inte ställt om det där från gymnasiet än... Jag har aldrig tidigare under alla mina 12 år i skolan behövt göra om något. Aldrig fått dåliga betyg och så. Men om man inte blir godkänd på en grej nu på högskolan, så blir man underkänd tills man gjort om det. Det är faktiskt riktigt tufft att ställa om detta haha. Ni kanske tycker jag är knäpp, men jag har som sagt aldrig behövt gjort om tidigare.. Så nu när vi blev underkända på en liten grej så känner jag mig helt värdelös. För tidigare har man i de fallen istället "bara" fått lägre betyg liksom. 
Det är ju inte hela världen, och det är ju bara att göra om det vid nästa examinationstillfälle eller när kursen går igen nästa gång, men ÄNDÅ! För mig blir allting så stort när det gäller sånthär... 
Skulle önska jag kunde vara lite mer som Torbjörn i klassen och inte stressa upp mig utan ta det lugnt haha... 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter riktigt tufft. Fyfan vad skönt det blir för dig när du är färdig med utbildningen hoho :D Och tiden går snabbt ju.

2015-04-27 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0