Ullared shopping! Round 1

En sjukt rolig men galen dag haha! Gick med mamma på förmiddagen och sen kom pappa. På em gick jag en andra gång men då själv ;) 
 Köpte inte alls bara skit! Köpte bland annat jättefina kläder, ridsaker, filmer jag tänkt köpa osv :D de har verkligen allt!











Dags att fylla upp den här ;)








Fick tips av Ellinor att ställe korgar under vagnen för småsaker! Va rätt smart att göra så! :)



Sen börja jag med häst och djur avdelningen :D så slipper man gå tillbaka

























Film va jättebilligt :D de säljer dessutom massor av säsonger av olika serier! Nu har jag alla greys anatomy redan, men det kan va bra att veta om man nu vill köpa dem! ;)





Det är sjukt stora provrum!


Och aldrig nån kö :D




Lika bra att köpa julklappar på en gång haha :D tog till slut av mig skorna för de va för dryga för at knyta upp och igen hela tiden när man skulle prova byxor ;)



När vi sen skulle mot kassan så kom det fram ett tv- team och frågade om vi ville bli intervjuade haha! De visade lite nya "uppfinningar" som de kanske ska sälja sen och så fick vi lista ut vad de var till för! Det kommer sändas sen på kanal5 "ullared- jakten på storsäljaren" hahaha... Kul men ändå pinsamt. De var en rätt lång intervju och jag fick gissa på 3 föremål. Sen va mamma med på en grej också :D de asgarvade en gång när jag skulle gissa på nån finger metall grej! Jag trodde det va ett knogjärn typ haha. Men det va till för om man typ skalar lök, så man inte skär sig hahaha... 
Sen berättade vi att vi va från Sala och att de spelade in Jordskott där :D då vart de jätte intresserade hehe ;)











Omgång 1 färdig! Hem och lasta ur och så in igen ;)




Mamma överlevde haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0