tisdag

Gick upp 6 imorse för att hinna gå till sjukhuset för möte med psykologen. Det var snorhalt överallt och de hade inte hunnit sanda på många ställen... Vägrar att cykla så jag gick istället. Tog nästan en timme. Efter mötet hälsade jag på mamma där hon jobbar på operation! Träffade en del av hennes trevliga jobbarkompisar också :) Sen gick jag hem. Tog nästan lika lång tid det med haha..
Väl hemma har jag suttit och läst inför tentan.
Jag har märkt att jag kan läsa genom tex. föreläsningarna eller de sidor i böckerna (som jag läst förut), men att informationen är HELT ny för mig. Jag har ingen som helst aning om att jag läst det förut. Jag läste genom föreläsningspapprena och såg ett ord, som jag sen tydligen skrivit på flera ställen för att "repetera", men ändå hade jag ingen som helt aning om det. Jag hade aldrig hört ordet förut! Och det är jävligt läskigt. Det säger en del om hur depressionen fungerar. Jag var i en svacka för nån vecka sen och då var det mycket föreläsningar.. Känns som jag måste börja om med allt för att vara säker på att jag får med allt till tentan...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch för tentor...! Sitter själv just nu i tenta-träsket!

2015-01-14 @ 13:27:37
URL: http://skummbanan.blogg.se
Postat av: Ida

Ser du när jag kommenterar nu? :o

2015-01-14 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0