Så fick jag min sushi!

*heaven*







Varm handduk rullad som en sushirulle (maki) haha! 








Beställde bara omelett haha! Vill inte bli sjuk och gillar ändå inte rå fisk.











Mamma och pappa testade små maki rullar till förrätt och sen nå kött med ris till varmrätt






"Sake" gjord i japan







Allt åts med pinnar haha












Miso soppa! Med riktiga tofu svampar i. Kanske va helt andra svampar haha! Får se om jag börjar se rosa elefanter ikväll..


Äta ris med pinnar är fan inte enkelt!

Dessert: grönt te och nån liten "kaka". Typ oblat smak i det ljus bruna och sen nån dadelröra med gelebitar i!
















Kommentarer
Postat av: Ida

Asiatisk mat är så spännande!
Ser du mina kommentarer? Blir alltid fundersam över om de skickas nu för tiden eller inte ^^

2015-07-02 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0