Det flyter på!

Nu börjar allt falla på plats och flyta på! Jag känner att jag börjar må bättre. Jag fick börja om efter inläggningen, tänka mycket och resonera om saker. Jag har omvärderat en del grejer.
Idag var jag på arbetsintervju för sommarjobb på Stroke och Neurologavdelningen! Och 10 minuter efter att jag åkt hem till rummet igen så ringde de och sa att jag fick jobbet! "Du ger ett bra intryck och verkar intresserad" sa hon!
De ville ha referenser också förut, så hon ringde dem också! Jag pratade med en gammal lärare bland annat som gärna var referens (y)
Nyss kom jag hem från Zumban och vi åt sushi som vanligt haha! Ha en bra helg alla! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att höra att du mår bättre :) <3

2015-03-29 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0