Dåligt Ur & Penn

Nej, nu är jag lite smått sur faktiskt. Tänker hänga ut Ur & Penn i Sala nu.. Ur & Penn affären i Gallerian i Sala alltså... 
Handlade där idag men det är INTE första gången jag upplever detta. Vad jag upplevt är ett sjukt ointresse från den jag handlade med. Uttråkad, ointresserad och verkligen utstrålar "jag hatar mitt jobb" locken. Viskar fram "117kr..." och ser en halvglad/ halvsömnig blick ner i golvet. Inte ens i ögonen på mig. 
 
Visst alla kan ha en dålig dag, och jag förstår om man kanske till slut tröttnar med tanke på alla stölder som säkert förekommer där, MEN DET ÄR FÖR FAN INTE MITT FEL! Byt jobb! 
Utanför affären står en barnfamilj med skrikande ungar, och ja, de är sjukt jobbigt, det tycker jag med, men det ska ju inte gå ut över kunden! Det är ju genom kunden du till slut får din lön! Vad är det du inte förstår? Hatar du ditt jobb, alla jobbiga kunder, och ensidiga arbetsuppgifter? JA MEN BYT JOBB DÅ FÖRIHELVET! 
Blir galen! Något fattas uppe i hjärnkontoret
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0