Skitdag

Just nu allt skit och trasigt. Ont som fan kroppsligt i både höft och knän utan direkt anledning, nedstämd och orkeslös och bara växer och växer viktmässigt. Hatar verkligen allt med mig själv nu.
Jag mår bra av att träna, men nu kan jag inte det pga smärta. Då blir jag mer nedstämd.
Jag går upp av alla jävla piller jag måste ta, 2 olika antidepressiva, sömnpiller, ångesttabletter... och ännu mer när jag inte kan träna som vanligt. Jag följer fortfarande viktväktarna och det är väl min livhanke för annars skulle jag snart väga som jag gjorde för 4 år sen. Det går än att vilja sluta med alla tabletter direkt, för jag vet att jag då kommer gå ner. Men samtidigt må ännu sämre. Det blir som en ond spiral, för jag blir mer nedstämd pga vikten och få då mer mediciner och går då upp i stort sett...
 Jag kan inte ens gå ut och gå utan att få ont. Det suger verkligen när både kropp och själ är trasig. Vill bara gråta över hela jävla situationen. Jag älskar att röra på mig! Jag älskar att träna på olika sätt, men till slut brakar kroppen, hur lite eller mycket jag än tränat. Både fysisk ledsjukdom och psykisk ohälsa i kombination är fan inte kul.
Jag orkar inte mer
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter jättetufft :(
Kämpa på <3

2015-11-12 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0