Nagelfix

Jag har jättedåliga naglar. Spruckna, flisiga och fila. Detta pga att jag biter, främst på nagelbanden.. De blir jättefula och får dålig kvalité. Normalt är de rätt hårda men de blir ju liksom förstörda när jag biter.. 
Ska försöka börja vårda dem bättre nu. Har någon av er nått tips? Att sluta bita förstår jag väl, men det är svårare.. Det beror av stress och ångest. Jag biter inte när jag har praktik eller jobbar i vården, men det är just när jag pluggar, är i skolan och har tentor.. 
När jag testade gelénaglar så bet jag mindre, men dom började släppa efter ridning och boxpass. Dessutom får vi ju inte ha det i vården sen när det är praktik. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0