Amelia

Läste just ett inlägg i tidningen Amelia. Känner igen mig litegrann. Vet inte riktigt hur man ska tolka vibbarna man får..

"Jag är så besviken på vänner som inte kan höra av sig. Så fort jag slutar höra av mig så är det som att man inte finns i tankarna längre. När vi väl ses är det hur trevligt som helst men om inte jag kommer med förslag om att ses, ja då kan det gå många dagar och veckor utan att mina vänner hör av sig till mig.

Det är så ledsamt att märka att man inte ens kan få ett sms där ens vän frågar hur man här det eller hur man mår. Det behöver ju inte alltid vara så att man måste ses men ändå höra av varandra.

Såklart kan man se dessa vänner som falska men jag tror inte att det är så det ligger till. Varför de inte hör av sig vet jag inte. Det är heller inte så lätt att bara dumpa folk för att de inte hör av sig då jag har väldigt få att umgås med.

Någon som har erfarenhet av något liknande, hur brukar du göra?
Sofie"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0