Frisyr

Jag tänkte visa lite gamla bilder från några år tillbaka, på de frisyrer och hårfärger jag haft haha! Jag va galen i högstadiet vill jag bara varna.. Färgade en massa olika färger och sen snaggade jag allt efteråt. Egentligen inte som nån sorts "revolt"- grej, utan anledningen var att jag ville se hur jag skulle se ut i snagg. Och så gjorde jag det just då, så det skulle hinna växa ut till studenten, som det också gjorde :) Många trodde jag hade cancer och hade tappat allt hår, men det hade jag inte, som tur va :)
Kan väl säga att jag trivs bäst med mitt hår så som det är nu haha. Dessutom vägde jag mer då också, det kanske man ser hehe
 
2010
Mörkbrunt hår under + slingor, sen blont över
 
Samma här men klippte page
 
Klippte ännu kortare och började sen färga, först rött
 
 
Sen typ mörkblått
 
 
2011
Och sen åkte rakapparaten fram haha
 
 
2012
Sen började det växa ut igen, och jag har alltid haft lockigt hår så jag såg förjävlig ut faktiskt.. Var tvungen att platta det hela tiden för att inte se ut som en gammal tant, vilket jag nog ändå gjort haha!
 
 
2014
sen växte det ...
 
2016
Och växte.. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0