Måndag kväll

Mötte upp pappa efter skolan och bytte bil, så nu är jag i Sala igen för ikväll blir det ridning. Mamma och pappa skulle på gruppsamtal för anhöriga, med start idag, vilket är jättebra. De mår ju också dåligt när jag mår dåligt liksom.. Och nu har det pågått i så många år. De behöver hjälp med hur de ska göra osv. Så det tycker jag är jättebra. 
Vi blev nästan klara idag med vårt PM! Både jag och Nura är såna där effektiva jävlar som aldrig slutar förrän vi är så trötta så vi bara skrattar haha.. Men det känns jättebra att vara lite före. På fredag är det det handledarseminarium igen så man ska skicka in på onsdag så långt man kommit, och så får man lite tips och så. Och så ska vi opponera på andras också. 
Men nu ska jag försöka stressa av och åka till stallet <3

Haha pappas svar på min fina mms bild jag skickade:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0