Mardröm

Fyfaaan vilken vidrig mardröm jag hade i natt! Ni vet sådär så man verkligen tror den är sann dessutom! 
Vi va i fjällbacka och skulle åka till stället där man kan fiska krabbor, men på vägen dit så köpte vi kött att äta. Och det va människokött! Alltså man köpte en del människa och sen va det bara att äta! Den va liksom griljerad och täckt i grillsås typ... Så satt man som ett lejon och slet loss köttstycken. Åt på armarna som man äter majsstänger osv. Så jävla sjukt! Och äckligt! Minns att jag frågade mamma vilka människor det va och så svarade hon att det var gravida kvinnor som dött i barnsäng. 
Vart får man allt ifrån!?!? D:




Kommentarer
Postat av: Ida

Fyfan... :'o
Jag drömde inatt att jag var med i ett Sagan om ringen aktigt spel, och jag höll på att döda en jättestor orch xD

2016-01-09 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0