Dröm

I natt så drömde jag att jag födde barn! Helt sjukt! Grejen va att en släkting bar det andra barnet och vi födde samma dag! De va liksom tvillingar typ, fastän vi bar en av varje. Det är inte logiskt utan skulle väl egentligen kallas syskon och inte tvillingar men i drömmen var det så. De föddes samma dag, samma tid och kom från samma pappa typ. Och jag och denna släkting var tillsammans :s... så sjukt!
När jag vaknade så poppade en tanke upp. Om 2 kvinnor som är tillsammans, bär ett varsitt barn och dessutom föder det nästan samtidigt, hur blir det då med uppdelningen om kvinnorna skulle välja att dela på sig? Hur gör man med uppdelningen? Jag menar, de kan ju inte räknas som tvillingar när de föds från olika mammor trots samma tidpunkt, men hur gör man liksom med vårdnaden?
 
Bildresultat för tvillingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0