Fredag morgon

Mjaa.. igår hade vi första riktiga handledningen kring examensarbetet. Det gick väl okej, men såklart en massa som måste ändras. Dessutom hade vi missuppfattat en del, så vi måste söka ännu fler artiklar för att skriva in dem i bakgrunden. Det är så synd bara att jag tar all kritik som personlig. Det är mitt eget fel att jag gör det för läraren vill ju liksom bara att vi ska komma vidare och att vi opponerar på varandra är ju också ett lär tillfälle, men jag mår ändå dåligt efteråt just för att jag typ känner mig påhoppad haha..
Som tur va hade alla i vår grupp massor av olika saker de måste ändra/lägga till, så aa... vi får väl se hur detta slutar
 
 Bildresultat för handledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0