Måndag

Dags att börja med allt material till nya kursen som börjar idag. Sista terminen på sjuksköterskeprogrammet nu och det kommer inledas med massor av teori denna vecka och sen praktik resten. Känner väldigt dubbelt inför detta. Det ska bli intressant och lärorikt att vara på praktiken, men samtidigt jobbigt. Dessutom har vi massor av teori och böcker vi måste läsa också. Brukar vara så trött och slut i huvudet efter praktikdagarna för att man vill försöka visa sin bästa sida och göra bra ifrån sig. Dessutom har jag alltid så höga krav på mig... Det slutar med att jag bara gråter mig till sömns varje kväll. Så vi får väl se hur detta slutar. Nu är det så pass lång period av praktik, ända till i sommar dessutom..
 
Relaterad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0