Möte

Var på möte idag. Det gick bra men det var väldigt jobbigt. Jag vill hela tiden skada mig själv men måste hela tiden där med hindra mig själv att göra det. Det är ett heltidsjobb utöver skola, praktiken, träningen, maten, vikten och mitt mående. Ibland förstår jag inte själv vilken tid allting tar och hur mycket energi jag lägger på saker som egentligen inte borde prioriteras, såsom vikten och maten. Det är inte konstigt att göra någon tillslut stänger av för att överleva, när den blir överhettad av alla intryck alla måsten och all press jag sätter på mig själv. 

Idag fick jag också ett vecko- kort, som jag ska fylla i Igen. Det är jag har gjort om dessa kort och lagt till vissa delar som också ska fylla sig. Det är alltid så jobbigt psykiskt att fylla i dessa, då man lämnar ut sig själv på något sätt. Jag är dessutom en sån som har svårt att ljuga. Och det är ju bra men samtidigt blir det jobbigt eftersom jag vill vara ärlig när jag fyller i dessa kort.
Nu ska jag snart till skolan och göra seminarium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0