Lördag

Springtur i höstsolen, bad och lite Game of Thrones fick bli min lördag. Är på slutet av säsong 5 nu och gillar serien skarpt, men man måste verkligen följa varje sekund så man inte missar nått haha. I Grey's Anatomy fattar man även om man skulle göra annat samtidigt. Blir lite handikappad av det, för jag har svårt för att inte "göra något" samtidigt som jag ser film. Typ måla, rita, pyssla eller liknande. Men det är ju bra att träna på. 
Mår okej, men det känns som allt börjar komma ikapp mig efter sommaren och skolan vad gäller mående. Som jag måste hantera nu utan att självskada. Satsar på DBT:n till fullo nu, men det är ett jävla jobb faktiskt och det tar energi. Så jag sover mycket. Vill fokusera på träningen och vikten nu när jag kan också, eftersom jag mår bra av att ha koll. Så jag har fullt upp trots att jag inte jobbar. Men jag behöver den här tiden nu. Tid att läka. 
 
Bildresultat för tid att läka

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter bra Mimmi <3 Blir så glad över att du tar ditt välmående på allvar <3

2017-10-16 @ 09:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0