Dag 4

Dagen har varit jobbig gällande maten och mående. Det tär på oss alla tre och tar ett väldigt stort fokus på hela resan. Jag vill inte vara till besvär för mina föräldrar men det blir lätt att dagen baseras på hur och när jag ska äta. Fick jätte starkt ångest Efter frukost idag och grät massor. Skar mig med ett örhänge och det blev kaos... Sov någon timme på dagenOch sedan gick vi en sightseeing i slottet här i Edinburgh. Blir nog sängen tidigt ikväll. Imorgon sent på kvällen är det military tattoo festivalen! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt Mimmi. Förstår att det blir riktigt svårt med kost för dig när ni reser <3

2018-08-04 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0