Gåvor

La iordning paket till Vietnam och Sri Lanka nu på eftermiddan. Rensade ur det sista från farmors dödsbo och hittade massor med sygrejer som jag ska skicka till Sri Lanka. Min brevvän som bor där har en mamma som älskar att sy egna kläder och hon blev jätteglad när jag berättade om det hela! Hon skulle sy nått till mig sa hon. Så himla fint <3 Så kul att glädja andra. Skickar allt i en h&m låda eftersom hon älskar det märket och det är väldigt "exklusivt" där. Skickar kläder och klänningar till Vietnam + en Justin Bieber tröja eftersom min brevvän där älskar honom. Det är så bra att hon är liten i storleken för de storlekarna finns alltid kvar på rean på h&m haha... Hon får också en del godis och sånt eftersom det är väldigt dyrt med godsaker och sånt där, men billigt här. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0