Lunch

Det är riktigt jobbigt när man sitter och äter lunch ute och 2 gubbar sitter och stirrar, skrattar och viskar om hur mycket jag äter. Hur många bitar sushi jag tar och om att de aldrig skulle orka äta så många osv. 
Ni har ingen jävla aning om nånting. Att jag troligen äter färre kalorier än era friterade tallrikar, det har ni ingen koll på, eller? Att jag inte ätit nån frukost för att i min värld kunna äta ute, det vet ni inget om. Att jag har en ätstörning som sakta tar död på mig, att jag snart är underviktig, det vet ni inte. 
Nej ni ser bara en tjej som äter många bitar sushi och har jättekul åt det hela. Tänk på vad ni säger, era feta jävla svin. 

Bara för det kom jag i ett par shorts i stl 36 idag. Hoppas ni är nöjda

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Wow... Många äldre män är riktiga idioter. De vet nog knappt vad psykisk ohälsa är. Kram på dig, det var skitigt det som hände <3

2018-02-08 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0