Well

Ätstörningen tog över och jag sprang till stallet fastän jag inte borde... var så trött så det flimrade framför ögonen så jag fick lov att avboka ridningen.. det är tur mina ridlärare förstår och vet <3. Tog hand om Zulle lite och sen åkte vi hem och bastade istället. Lägger mig och kollar på serier nu. Känns inte som jag gör några framsteg alls men att se tillbaka på hur jag skulle hanterat det hela tidigare (tvinga mig att springa ännu fortare, rida lektionen och till och med självskada pga besvikelse mot mig själv), så har jag nog gjort framsteg ändå eftersom jag kunde hantera kvällen så som jag gjorde till slut. Får se hur jag mår imorgon

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0