Mat för en dag

Har börjat försöka äta enligt ätstörningsenhetens lista "mat för en dag" nu. Men får panik när jag inte vet exakt med saker och ting. Det är så svårt att veta vad jag kan byta ut vissa livsmedel till och hur mycket av allt. Får panik snart! Sen att terapeuten och dietisten sa olika budskap kring hur jag ska göra, gör ju inte saken bättre... känns som jag har ätit alldeles för mycket idag och kommer gå upp av det. Terapeuten säger att jag inte behöver gå upp i vikt medan dietisten säger att jag kommer behöva det för stt min kropp strävar mot en högre vikt då jag var överviktig som liten. Kroppen strävar mot det den hade. Men det vill inte jag! Så gråter sönder inuti ikväll. Är så jävla rädd och osäker 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0