Tjaaa

Vad ska man säga? Är helt slut efter dagen. Åt ingen frukost för vi skulle luncha i västerås efteråt och jag kunde inte äta då jag visste att man måste väga sig på enheten.. lågtryckare hela dagen och yr, men hade iaf möte. Domen blev "atypisk anorexi" med drag av bulimi eftersom de jobbar efter diagnoser verkar det som. Jag har alla symtom på anorexia förutom att jag inte har ett bmi under 18. Mitt ligger på 19.8 just nu, så dock inte långt ifrån... men har inte haft mens sen i november, är iskall perifiert, yr, har låg kroppstemperatur, blodtryck och puls och ett stört beteende och tankesätt kring mat. 
iaf så kommer behandlingen att börja efter resan när vi kommer hem i maj för det är för kort tid nu innan vi åker. Men det blir nog bra så man hinner smälta allt. 
Tack för allt stöd ni som skrivit <3 är jättejobbigt att behöva rucka på sitt kontrollerande och inte jobba för att gå ner i vikt som innan.. 

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh blir så glad <3 Hoppas att de är bra där.
Och skönt att läsa att du tar det på allvar liksom.

2018-03-29 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0