Bra och Dåligt med 2010! :)

tänkte rabla upp en del bra saker som hänt och en del dåliga under de gångna året :)
 ( fick idén från ida^^! )

BRA :)

*lärt mig teckna bättre :)
*fått jätte bra kontakt med Marlen i Tyskland :)
*Ridlägret i sommras :)
*Bytt klass :)
*fått bättre betyg än förra året^^
*gått ner 7 kg sen i början av året :)
*handlat av mycke bra saker!
*hoppkursen med Nicolai i sommras :')
*Vågat Lita mer på Nicolai :)
*Vågat höja mitt person bästa i hoppning till 90cm :)
*att mormor opererades och mår bättre :)
*privat lektionen med Fia i början av året :)
*Lärt känna Natta bättre :)
*fick följa med Natta till Globen :)
*Linnea följde med till stockholm x2 :)
*Linnea fick en systemkamera xD
*kunde börja med scrapbookingen :)
*ska göra om i mitt rum :)
*vickan och Danne gifte sig^^
* Robert och Emma gifte sig :)
*Att alla dom jag älskar lever! :')

DÅLIGT :(

*att mormor och farmor inte är som förut :(
*att min knäskål hoppa ur led ( när linnea va med... stackare <3 )
*att Olympia var tvungen å flytta :(
*Sally dog :(
*bara är en termin kvar på ekeby :(!
*att jag e för feg för att va med på tävlingar på sorf :(!


de är säkert mer av båda, men jag kan inte komma på fler nu! ;)
snart ska vi ut och smälla :D!!

GOTT NYTT ÅR ALLA!! :D 2011


Kommentarer
Postat av: fia

låter som ett bra år ((:



gott nytt år <3

2010-12-31 @ 20:55:35
URL: http://fiabest.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gott nytt år Mimmi!! :D

2011-01-01 @ 14:08:18
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ridlägret va as kul :)

2011-01-01 @ 15:09:07
Postat av: Linnea

I alla fall fler bra saker än dåliga!:D gott nytt år! :D

2011-01-01 @ 16:58:55
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0