2a dagen på praoen! :)

hej igen ^^! idag jobbade jag inte så länge ! :) de va nice eftersom jag va aptrött...
hjälpte till när de skulle upp ur sängen, matade och bytte blöja igen :) nu hade man "lär sig" lite så de va inte lika nervöst ;)

en tant som bor där är jätte dement och säger nästan inget. hon är helt mimikslös i ansiktet och ser jätte ledsen ut :(. när jag skulle kamma hennes hår så sträckte hon ut sin hand och så tog jag den och log, då fick jag ett stort leende till svar =3 de gjorde min dag ^^!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Naw, haha! =D

2012-02-07 @ 19:24:23
URL: http://sormanfoto.wordpress.com
Postat av: Ida

Aaw. :'3

Sånt är så trevligt och mysigt! Och det är så gulligt när de gamla tackar en. Idag när jag gick förbi en liten gubbe i matsalen så sa han "Ni ska ha tack för att ni tar fram allt och hjälper oss så fint". <:'D xD

2012-02-07 @ 21:54:39
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0