Abstinens

Sitter och kollar runt på all världens olika sötsaker som jag skulle kunna trycka i mig just nu! Verkar vara galet gott... :3 MEN jag ska INTE!
 
Churro - Spansk Doughnut 
 
Gjord på samma smet som en Doughnut men den är utspritsad till en "korv" istället. Sen doppar man den i choklad som är smält.. :3 Would die for this..
 
 
Pork Pie - England
 
Detta är ju inte godis direkt.. Mer mat, men det skulle vara kul att prova nån gång! Det är gjort på nån smördeg och fläskkött. Gelatinet är gjort på skinn och ben från grisen vilket gör att jag nog avstår ändå haha.. Men den ser god ut i alla fall :p
 
 
American Cookie
 
Verkar sjukt sött men ändå sjukt gott! Skulle vilja åka till Usa och bara svulla i deras Tårtor och "Cookies" haha.. Mår nog rätt illa efter endast en dag ..
 
 
 
 
 
Provade en sån här liknande choklad tårta innan påsk, men mådde typ illa efteråt haha.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0