Lördag

Upp tidigt idag för att åka iväg till hon som jag ska ta hand om gården för nästa helg. Idag var jag med och kollade allt och så red jag en lång runda också. Hennes häst är jättehärlig! Han gick i Högvakten i Stockholm för några år sen, så han är jättetrafiksäker och inte rädd. Trygg, jättestor gång och väldigt kunnig i olika dressyrmoment. 
Höll på att frysa sönder fingrarna och tårna dock haha... jag hade 4 tröjor och ridvästen, men nästa gång måste jag ta med fler par strumpor och vantar. 
 
Nu blir det lite läxor igen. Både om Judendomen och Akutsjukvård. 
Ikväll får vi gäster :)
 
 

Namn: Elan

Ras: Svenskt halvblod

Härstamning: Bonaparte – Happy Day

Färg: Fux

Födelseår: 1991

Uppgift: Musikhäst

Mankhöjd: 168 cm


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin häst :)

2014-01-19 @ 15:26:18
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0